Doorgaan naar hoofdcontent

Gespot: 25 lesideeën voor creatief schrijven in groep 5 - 8

Toevallig kwam ik dit handige document tegen waarin 25 lesideeën staan om het stellen te oefenen.
Deze zijn in 2012 gemaakt door studenten en docenten van de Pabo van de Iselinge Hogeschool en door docenten uit het basisonderwijs.
Ze staan per groep bij elkaar en er komen onder andere sprookjes, dagboekfragment, instructieteksten en verslagen aan bod.

Zeker de moeite waard om even te kijken!

Klik hier of klik op de afbeelding om naar het document te gaan.
Augustus 2016: Na lange tijd van afwezigheid staat het PDF document weer online!!

https://drive.google.com/file/d/0B9i-gVyDFheZamRjUHZaVmEwRnM/view?usp=sharing


Veel plezier ermee!




Reacties

  1. Hallo,

    Als ik op de link klik is de pagina niet gevonden.
    Ik ben wel erg nieuwsgierig naar de lesideeën!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Hallo Danique,

      Ik zie inderdaad ook dat het linkje niet meer werkt!
      Dit vind ik erg jammer. Toen ik het bericht plaatste deed hij het nog wel.
      Het document zelf heb ik niet, dus ik kan het niet meer plaatsen.
      Het spijt me.

      Als iemand anders dit lees en het document nog wel heeft kunnen downloaden, zou ik het graag in mijn mailbox ontvangen zodat ik het opnieuw kan plaatsen.
      Hopelijk vind je nog andere leuke dingen op mijn blog.

      Groet,
      Yvon

      Verwijderen

Een reactie posten